آموزش قدم به قدم ساخت اکانت پلی استیشن در PS5

پلی استیشن 5 که آن را با نام PS5 یا پی‌اس فایو می‌شناسیم جدیدترین کنسول بازی است که توسط سونی در اواخر سال 2020 روانه‌ی بازار شد. برای انجام بازی با استفاده از کنسول پلی استیشن، نیاز به این دارید که ابتدا یک اکانت برای خود بسازید. در ادامه این مقاله به شما کلیه مراحل ساخت اکانت پلی استیشن را به کمک کنسول ps5 در محیط PSN آموزش خواهیم داد.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن

برای ساخت اکانت پلی استیشن در PSN نیاز به این دارید که اطلاعات خود را که شامل مشخصات فردی، مشخصات محل سکونت، آدرس ایمیل و انتخاب رمز است انتخاب کرده و یک اکانت برای خود ایجاد کنید.

شما لازم است که چیزی در حدود ۱۶ مرحله برای ساخت اکانت طی کنید که در مجموع همه‌ی آنها شاید ۵ دقیقه زمان از شما بگیرد. بنابراین با هم کلیه مراحل را به صورت تصویری طی می‌کنیم.

مرحله اول: ورود به Settings

بعد از اینکه وارد محیط کاربری پلی استیشن شدید، از منوی بالا روی گزینه چرخ دنده کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

همانطور که در تصویر می‌بینید در اینجا ما دو اکانت داریم که با کلیک روی هر اکانت می‌توان با آن لاگین کرده و بازی‌هایی که در آن اکانت‌ها داریم را اجرا و مدیریت کنیم.

حالا می‌خواهیم اکانت سوم را برای آموزش ساخت اکانت پلی استیشن ایجاد کنیم. حال برای اینکه اکانت جدید در ps5 ایجاد کنید، روی دکمه‌ی + که با عنوان Add User مشخص شده کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 2

در این صورت وارد مرحله‌ای خواهید شد که در اینجا می‌توان وارد اکانت‌های دیگر خود شده یا اینکه مراحل ساخت اکانت پلی استیشن جدید را طبق ادامه آموزش دنبال کنید. بنابراین در این مرحله روی دکمه‌ی Get Started کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 3

 

مرحله دوم: تایید و پذیرش لایسنس

در این مرحله لازم است که قوانین و مقرراتی که برای لایسنس اکانت پلی استیشن ذکر شده را قبول کنید. بنابراین ابتدا تیک گزینه‌ی I Agree را انتخاب کنید تا دکمه تایید قوانین فعال شده و سپس روی دکمه‌ی Confirm کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 4

مرحله سوم: ورود یا ساخت اکانت پلی استیشن

حالا اگر اکانت پلی استیشن دارید، همانطور که در تصویر بالا می‌بینید می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل یا ID پلی استیشن و سپس انتخاب رمز وارد اکانت خود شوید. اما چون ما می‌خواهیم اکانت جدید psn بسازیم، روی دکمه‌ی Create An Account کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 5

مرحله چهارم: انتخاب تاریخ تولد

در این مرحله باید تاریخ تولد خود را به میلادی انتخاب کنید. نکته‌ای که وجود دارد این است که، ممکن است برخی بازی‌ها بر اساس رده سنی تنظیم شده باشد و شما به آنها دسترسی نداشته باشید؛ یا اینکه محدودیت‌هایی بر اساس سن در اکانت وجود داشته باشید. بنابراین در این مرحله حتما سعی کنید در انتخاب سال تولد به میلادی دقت کنید که سن شما بالاتر از ۱۸ باشد تا چنین محدودیت‌هایی را تجربه نکنید. پس از اینکه روز، ماه و سال را به میلادی انتخاب کردید روی دکمه‌ی Next کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 6

مرحله پنجم: انتخاب کشور و زبان

در این مرحله باید کشور و زبان خود را انتخاب کنید. این گزینه بر اساس ارتباط اینترنتی به صورت خودکار ممکن است روی کشور دیگری انتخاب شده باشد، بنابراین دقت کنید که به منظور ساخت اکانت پلی استیشن آمریکا، در گزینه اول که با نام Country or Region می‌بینید ایالات متحده(United States) را انتخاب کنید. سپس در گزینه بعدی که برای زبان پیش‌فرض کنسول پلی استیشن است، زبان را هم روی انگلیسی انتخاب کنید. در نهایت دکمه‌ی Next را انتخاب کنید تا به مرحله‌ی بعدی هدایت شوید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 7

مرحله ششم: ورود آدرس ایمیل و انتخاب رمز

در این مرحله باید مشخصات ورود اکانت پلی استیشن را انتخاب کنید. برای این منظور به ترتیب زیر عمل کنید.

  • Sign-in ID: در این کادر آدرس ایمیل خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل حتما دقت کنید که آدرس به درستی انتخاب شده باشد.
  • Password: در این کادر یک رمز برای ورود به اکانت انتخاب کنید. دقت کنید که رمز انتخابی باید قوی بوده و شامل اعداد، کاراکترهای خاص و حروف بزرگ و کوچک باشد.
  • Confirm Password: در این کادر هم مجددا رمزی که انتخاب کردید را وارد کنید.

در نهایت روی دکمه‌ی Next کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعدی هدایت شوید. در نظر داشته باشید که حتما آدرس ایمیل به درستی وارد شده باشد و رمزی که انتخاب کردید را هم به خاطر داشته باشید که بعدها مجبور به استفاده از فراموشی رمز عبور پلی استیشن نباشید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 8

مرحله هفتم: انتخاب نام و نام خانوادگی

در این مرحله باید نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی وارد کنید. نام خود را در کادر First Name و نام خانوادگی خود را در کادر Last Name وارد کنید.

قابلیتی در اکانت سونی وجود دارد که بر اساس اطلاعات پیشنهاداتی را برای بازی از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد، در صورتی که مایل به دریافت این ایمیل‌ها نیستید، این گزینه را غیرفعال کنید.

در نهایت روی دکمه‌ی Next کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی بعدی شوید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 9

مرحله هشتم: انتخاب شهر و کدپستی

در این مرحله باید آدرس شهر و مشخصاتی که در آن سکونت دارید را انتخاب کنید. اما از آنجایی که ما در مراحل قبلی آدرس خود را روی آمریکا انتخاب کردیم، لازم است که یک آدرس معتبر همراه با مشخصات کد پستی که در این کشور وجود دارد را انتخاب کنیم. برای این منظور می‌توانید از آدرس زیر استفاده کنید تا مشکلی هم برای اکانت شما پیش نیاید.

  • City: Florida
  • State or Province: Florida
  • Postal Code: 32118

در اطلاعات فوق ما مشخص کردیم که در ایالت فلوریدا هستیم و از کد پستی ۳۲۱۱۸ که یک کد پستی معتبر است استفاده کردیم. حال روی دکمه‌ی Next کلیک می‌کنیم تا وارد مرحله‌ی بعد شویم.

مرحله نهم: انتخاب آواتار

در این مرحله قادر هستید یک آواتار دلخواه بر اساس بازی‌ها و شخصیت‌های محبوبی که در هر بازی وجود دارد برای خود انتخاب کنید. این آواتار در بازی‌ها، چت روم‌ها و گروه‌های تیمی که دارید نمایش داده می‌شود.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 11

مرحله دهم: انتخاب ID اکانت پلی استیشن

حالا به بخش هیجان انگیز ساخت اکانت پلی استیشن رسیدیم. در این مرحله شما باید یک ID منحصربه‌فرد برای خود انتخاب کنید تا از بازی‌های آنلاین استفاده کنید. یک آی‌دی دلخواه در کادر Online ID وارد کنید، اگر آی‌دی از قبل توسط فرد دیگری ثبت نشده باشد، یک دایره با تیک مقابل آن نمایش داده می‌شود.

اما اگر ثبت شده باشد باید یک آی‌دی دیگر انتخاب کنید یا اینکه می‌توانید از آی‌دی پیشنهادی که در زیر این کادر به صورت لیست Suggestions نمایش داده شده، یکی از آنها را انتخاب کنید. در نهایت پس از انتخاب آی‌دی پلی استیشن، روی دکمه‌ی Next کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 12

مرحله یازدهم: تنظیمات حریم خصوصی

در این مرحله می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی را برای خود مشخص کنید. شاید بپرسید که منظور از حریم خصوصی پلی استیشن چیست؟

هر یک از این گزینه‌هایی که در اینجا می‌بینید انواع مختلفی از دسترسی و مشاهده اطلاعات اکانت شما را در اختیار دیگران قرار می‌دهد. می‌توانید یکی از آنها را بسته به اطلاعات مورد نظر انتخاب کنید تا مشخص کنید چه اطلاعاتی از شما برای همه‌ی گیمرهای پلی استیشن، قابل مشاهده باشد.

  • Social and Open: این گزینه یک حالت عمومی دارد که همه اطلاعات شما در آن مشخص خواهد بود. درواقع شما در یک شبکه اجتماعی بزرگ قرار دارید؛ درست مثل یک حساب کاربری عمومی در اینستاگرام و توییتر.
  • Team Player: اگر به صورت تیمی بازی می‌کنید باید این گزینه را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه اطلاعات فقط برای تیم‌هایی که در آن عضو هستید نمایش داده می‌شود.
  • Friend Focused: اگر با دوستان خود بازی می‌کنید این گزینه را انتخاب کنید. شما می‌توانید بر اساس id پلی استیشن که ساختید، دوستان خود را یافته و با هم تیم بسازید یا اینکه بازی‌های دوستانه را در قالب تیم اختصاصی انجام دهید.
  • Solo and Focused: با انتخاب این گزینه هم اطلاعات شخصی بوده و برای شما در دسترس خواهد بود.
  • Customize Settings: با انتخاب این گزینه هم می‌توانید شخصی سازی انجام داده و مشخص کنید که چه اطلاعاتی از شما برای سایر افرادی که در پلی استیشن عضو هستند نمایش داده شود.

در نهایت پس از انتخاب هر یک از موارد بالا، توضیحات لازم در خصوص هر کدام به شما نمایش داده می‌شود که لازم است به منظور تایید روی دکمه‌ی Apply کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 14

مرحله دوازدهم: اجازه به جمع آوری اطلاعات

در این مرحله باید تایید کنید که پلی استیشن اطلاعاتی از شما را جمع آوری می‌کند تا از آن برای بهبود بازی و رابط کاربری استفاده کند. روی دکمه‌ی Confirm and Continue کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی بعدی شوید.

در این مرحله هم سونی به شما اعلام می‌کند که بر اساس رفتاری که دارید و بازی‌هایی که به آنها علاقه‌مند هستید از اطلاعات شما استفاده می‌کند تا بازی‌هایی را در سبکی که به آنها علاقه دارید به شما پیشنهاد دهد. که لازم است تنظیمات این بخش را هم با فعال و غیرفعال کردن گزینه‌های زیر مشخص کنید.

  • Personalized purchase Recommendations: با انتخاب این گزینه تایید می‌کنید که این اطلاعات جمع آوری شده و داده‌ها بر اساس علایق شما نمایش داده شود.
  • Personalized Advertising: با انتخاب این گزینه هم مشخص می‌کنید تبلیغاتی که نمایش داده خواهد شد بر اساس علایق شما باشد.

در نهایت پس از انتخاب هر یک از موارد روی دکمه‌ی Confirm and Continue کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 16

در این مرحله نیز قوانین و مقررات دیگری به شما نمایش داده می‌شود که لازم است آنها را قبول کنید. ابتدا تیک گزینه‌ی I Agree را انتخاب کنید تا دکمه‌ی تایید فعال شده و در نهایت روی دکمه‌ی Confirm کلیک کنید.

مرحله سیزدهم: تایید ایمیل اکانت پلی استیشن

در این مرحله یک ایمیل از طرف سونی دریافت خواهید کرد که حاوی لینک تایید ایمیل شماست. قبل از اینکه کاری کنید لازم است که وارد ایمیل/جیمیل خود شده و روی دکمه‌ی تایید ایمیل کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 18

همانطور که در تصویر می‌بینید این ایمیل حاوی یک دکمه‌ی آبی رنگ با نام Verify Now است که با کلیک روی آن وارد سایت سونی شده و ایمیل شما تایید خواهد شد.

 

پس از اینکه مشابه تصویر بالا تیک سبز رنگ برای تایید ایمیل را مشاهده کردید، به سراغ کنسول برگشته و سپس دکمه‌ی Already Verified را انتخاب کنید.

 

مرحله چهاردهم: افزایش امنیت کنسول پلی استیشن

در این مرحله پلی استیشن به شما پیشنهاد می‌دهد که امنیت اکانت خود را پس از ایجاد آن ارتقا دهید.

  • در گزینه اول گفته شده که اگر مسیر Settings> users and Accounts> Login Settings> Set a PS5 Login Passcode را طی کنید می‌توانید یک رمز لوکال برای پلی استیشن انتخاب کنید تا سایر اعضای خانواده و دیگران نتوانند به بازی‌هایی که انجام می‌دهید دسترسی داشته باشند. با انجام این کار در هر بار که در پلی استیشن آنلاین شوید، باید این رمز محلی را انتخاب کنید. دقت کنید که رمز انتخابی نباید همان رمز اکانت باشد، این رمز روی کنسول انتخاب می‌شود.
  • در گزینه دوم هم ذکر شده که می‌توانید با رفتن به مسیر Settings> users and Accounts> Account> Payment and Subscriptions> Purchase Settings مراجعه کنید، می‌توانید یک رمز هم برای خریدهای خود مشخص کنید تا در زمانی که از گیفت کارت پلی استیشن برای خرید بازی استفاده می‌کنید، دیگران موجودی شما را با خرید بازی از بین نبرند. این رمز هم باید از رمز اکانت و رمز محلی متفاوت‌تر باشد.

در نهایت پس از مطالعه این بخش روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.

 

مرحله پانزدهم: افزایش امنیت اکانت پلی استیشن

در این مرحله نیز گفته شده ، که ورود دو مرحله‌ای برای اکانت خود از طریق ارسال SMS به شماره موبایل یا استفاده از برنامه ورود دو مرحله ای انجام دهید که با انتخاب هر یک از آنها می‌توانید این کار را انجام دهید. اما در این مرحله روی دکمه‌ی Do this Later کلیک کنید.

 

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 22

مرحله شانزدهم: تایید شماره موبایل در پلی استیشن

در این مرحله هم از شما خواسته شده تا شماره موبایل خود را برای اکانت تایید کنید. از آنجایی که ما در ایران هستیم و مشکلات تحریم ممکن است دامن‌گیرمان شود، بهتر است این کار را نکنید. جدایی از اینکه ما در هنگام ساخت اکانت پلی استیشن، کشور خود را روی آمریکا انتخاب کردیم که در صورت افزودن شماره موبایل به اکانت پلی استیشن، بهتر است که شماره آمریکا داشته باشیم. پس در اینجا هم روی دکمه‌ی Do this Later کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 23

حالا همانطور که می‌بینید مراحل سایت اکانت پلی استیشن در psn با موفقیت کامل شده است. روی دکمه‌ی Ok کلیک کنید.

آمورش ساخت اکانت در پلی استیشن 24

در این مرحله هم ذکر شده که اکانت خود را به منظور افزایش امنیت حریم خصوصی مدیریت کنید تا اعضای خانواده و کودکان به آن دسترسی نداشته باشند. چرا که این دسترسی امکان مشاهده بازی‌هایی که دارید، چت‌ها و سایر اطلاعات را به آنها خواهد داد. روی دکمه‌ی Ok کلیک کنید.

حالا همانطور که می‌بینید مراحل ساخت اکانت پلی استیشن با موفقیت کامل شده . وارد صفحه اصلی آن شدید که می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را نصب کنید. همچنین برای خرید بازی ها به صورت اورجینال میتوانید اکانت ساخته شده خود را با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن شارژ کنید . پیشنهاد میکنیم حتما مقاله " آموزش شارژ اکانت PSN با گیفت کارت پلی استیشن " را مطالعه کنید .

امیدوارم که از این آموزش نهایت استفاده را کرده باشید. در صورتی که هر مشکلی برای ایجاد اکانت پلی استیشن 5 دارید ، از بخش نظرات اعلام کنید تا با هم به بحث و گفتگو بپردازیم.

 

24دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • shervin

    11 ژوئن 2021، 08:12
    ارسال پاسخ

    ممنون داداش دمت گرم

    • موبوگیفت

      12 ژوئن 2021، 15:39
      ارسال پاسخ

      خواهش میکنم . در خدمتتون هستیم

  • reza

    13 ژوئن 2021، 10:12
    ارسال پاسخ

    ببخشید ممکن است مکانی که در آمریکا گفتید اگر چند نفر با آن آدرس ثبت نام کند مشکلی به وجود می آید
    یا اگر شماره تلفن را وارد نکنیم

    • موبوگیفت

      19 ژوئن 2021، 05:06
      ارسال پاسخ

      رضا عزیز در این خصوص از پنل کاربری تیکت ثبت کنید و یا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید . ۰۳۱۳۷۱۷۰۷

  • marjam

    10 جولای 2021، 15:58
    ارسال پاسخ

    خیلیی به دردم خورد مرسیی

    • موبوگیفت

      12 جولای 2021، 00:27
      ارسال پاسخ

      خواهش میکنم . ممنون از همراهیتون دوست عزیز

  • sami

    12 ژوئن 2022، 16:21
    ارسال پاسخ

    سلام من برا اولین بار که کنسولو روشن کردم فقط یه اسم زدم واسه یوزر و اینکه دسته رو گف با کابل وصل کنم یعنی دسته دوم بهم انداخته ؟ هر سایتی میرم مراحل واسه اولین بار طولانی تره آخه
    پی اسنم نزدم هنوز

  • Ali kazerooni

    14 آگوست 2022، 02:14
    ارسال پاسخ

    سلام بر شما من مشکلی دارم نمی توانم بر طرفش کنم چند روز پیش ps5حساب من فقل شده و هم همش دارم ایمیلم و می زنم وارد می شوم ولی همش دقیق تاریخ تولدم اونم به طور دقیق همش میگه اشتباه می زنی تازه دیگه نمی توانم با کنسولم بازی کنم همش اینو میاره لطفا جواب من را بدین و کمکم کنید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    • موبوگیفت

      24 آگوست 2022، 13:16
      ارسال پاسخ

      پسورد اکانت خودتون رو ریست کنید. اگر بازم لاگین نشد، احتمالا اکانت شما از سمت سونی بسته شده و باید اکانت جدید بسازید

      • ارسلان افراسیابی

        17 سپتامبر 2023، 23:09
        ارسال پاسخ

        Can’t create an account. Contact customer support for assistance.
        سلام من هرکاری میکنم این میاد با هر ایمیلی ممنون میشم کمکم کنید

  • امیر

    08 ژانویه 2023، 23:42
    ارسال پاسخ

    سلام میشه بجای آمریکا در قسمت کشور ترکیه رو انتخاب کرد

    • موبوگیفت

      14 ژانویه 2023، 17:46
      ارسال پاسخ

      بله این امکان هست ،
      ولی اگر کشور ترکیه را انتخاب کردید میبایست از گیفت کارت ترکیه برای خرید بازی استفاده کنید که متاسفانه گیفت کارت ترکیه در بازار یافت نمیشود

  • سمیه مهدیان

    09 مارس 2023، 21:52
    ارسال پاسخ

    چه کشوری رو پیشنهاد میدید برای ساخت اکانت؟

    • موبوگیفت

      09 مارس 2023، 21:54
      ارسال پاسخ

      تفاوت آنچنانی ندارد اما اگر قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن را دارید بهتر است کشور آمریکا و ایالت فلوریدا را انتخاب کنید.

  • jac

    10 مارس 2023، 14:02
    ارسال پاسخ

    چرا نباید شماره وارد کنیم چون تو ایرانیم اگه شماره خودمون تو ایرانو وازد کنیم چی میشه

    • موبوگیفت

      14 مارس 2023، 16:52
      ارسال پاسخ

      دوست عزیزم وارد کردن شماره تلفن اجباری نیست و میتونید وارد نکنید.
      فقط برای فعال کردن ورود ۲ مرحله ای میتونید شماره موبایلتون رو وارد کنید.
      شماره های کشور ایران رو پشتیبانی میکنه و مشکلی نداره

    • سام

      20 مارس 2023، 00:11
      ارسال پاسخ

      سلام خسته نباشید یه سوال دارم ممنون میمش راهنمایی کنید با تشکر من ps5 اسیا نسخه چین دارم و موقع ساخت اکانت فقط کشور چین رو نشون میده ولی خودم اکانت امریکا دارم که میزنم ذوی کنسول قبول نمیکنه میگه اکانت شما با تنضیمات کارخانه این کنسول سازگار نیست از چه راهی چطوری من اکانت امریکا رو وارد کنسولم کنم با تغیر DNS میتونم یا نه؟ از اول هم میخوام بسازم فقط کشور چین رو میاره که اونم ساختم ولی موقعی که سونی ایمیل میزنه برای تایید چینی نوشته داخل ایمیل و من نمیتونم متوجه بمش چی میگه که تایید کنم ممنون میشم بگید چه کاری انجام بدم با تشکر🙏

      • موبوگیفت

        28 مارس 2023، 14:16
        ارسال پاسخ

        سلام سام عزیز.
        متاسفانه روی دستگاه های پلی استیشن با ریجن چین فقط اکانت چین قابل استفاده هست.
        شما باید اکانت با کشور چین بسازید. برای ساخت اکانت از طریق سایت پلی استیشن اقدام کنید که راحت تر بتونید انجام بدید و اگر از زبان چینی استفاده کرد بتونید راحت با ترنسلیت ترجمه کنید.

  • آرش نوئی

    05 آوریل 2023، 00:10
    ارسال پاسخ

    برای ساخت اکانت باید حتما به نت وصل باشیم؟

    • موبوگیفت

      16 آوریل 2023، 21:06
      ارسال پاسخ

      بله آرش عزیز
      باید به اینترنت متصل باشید

  • محسن ارزانی

    06 آوریل 2023، 22:33
    ارسال پاسخ

    سلام وقت بخیر ps5 ریجن ۳ آسیا هستش برای درست کردن اکانت دچار مشکل شدم هر کاری میکنم در مرحله آخر میگه حساب شما تأیید نشد ،چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن من منطقه آمریکا و زبان انگلیسی میزنم کد پستی ۳۲۱۱۸ میزنم

    • موبوگیفت

      16 آوریل 2023، 21:07
      ارسال پاسخ

      کشور اکانت رو چه کشوری انتخاب میکنید ؟

  • محمد رضا بخشی

    02 دسامبر 2023، 00:30
    ارسال پاسخ

    سلام آقا من ps5 دارم رفتم به تنظیمات ریخته هم دستگاه آنلاین نمیشه بازی ها هم اجرا نمیشه
    همش پیغام میده sign ln میاد چکار کنم ؟ روی هر گزینه میزنم اینجوری میشه ممنون میشم راهنماییم کنید

  • R

    06 فوریه 2024، 11:34
    ارسال پاسخ

    سلام من به بخشsocial and open که می رسم برام پیام رو ایمیل خودم نمیاد که بتون verify رو تایید کنم

پشتیبانی تلفنی رایگان