همه چیز در مورد گیفت کارت ویزا و مسترکارت

در دنیای نا محدود و وسیع اینترنت فروشگاه های اینترنتی جز جدایی نا پذیر این شبکه هستند. امکان سفارش و پرداخت هزینه در سایت ها و فروشگاه های بین المللی دغدغه اصلی کاربران ایرانی می باشد. متاسفانه به دلیل تحریم ها ، امکان داشتن حساب های معتبر بانکی در دنیا برای ایرانیان در دسترس نیست. ویزاکارت و مسترکارت از حساب های بین المللی هستند که به دلیلی که ذکر شد امکان افتتاح حساب را برای اشحاص ایرانی ممنوع کردند.

اما گیفت کارت های این 2 شرکت که از سایت موبوگیفت نیز قابل تهیه هستند ، تا حدودی این مشکل را برای اشخاص داخل ایران حل کرده اند.

 

نکاتی که قبل از استفاده از گیفت کارت های ویزا و مسترکارت باید بدانید

این گیفت کارت ها همانند کارت های واقعی مستر و ویزا دارای شماره کارت ، CVV2 و تاریخ انقضا هستند و ابن اطلاعات باید در درگاه های پرداخت این شرکت در فروشگاه اینترنتی وارد شوند.

نکته مهمی باید در مورد این گیفت کارت ها به آن توجه کرد ابن است که ، این گیفت کارت ها فقط باید در سایت های آمریکایی استفاده شوند و در سایت های غیر آمریکایی قابل استفاده نمی باشند.

اعتبار این گیفت کارت ها معمولا 3 ساله می باشد.

مبالغ این گیفت کارت مسترکارت ثابت است و از 15 دلار تا 500 دلار می باشد.

همچنین امکان شارژ مجدد ندارند.

در موقع وارد کردن اطلاعات در سایت فروشگاه اینترنتی مورد نظر نیز، حتما می بایست با آی پی آمریکا وارد شوید. در غیر اینصورت شبکه ویزا و یا مستر، گیفت کارت شما رو مسدود میکند.

5دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • سیامک

    01 دسامبر 2020، 01:10
    ارسال پاسخ

    سلام
    حوب پطور باید با آی پی آمریکا وارد شد؟

    • Admin

      29 دسامبر 2020، 23:07
      ارسال پاسخ

      سیامک عزیز میتونید از نرم افزار های تغییر آی پی با سرور آمریکا استفاده کنید .

  • امیرحسین پارسائی مهر

    02 ژانویه 2021، 16:42
    ارسال پاسخ

    سلام من میخام گیفت کارت گوگل پلی بخرم و گوگل پلی من به ایالات متحده آمریکا وصله ولی جیمیل رو به طور معمول در ایران باز کردم باز هم می‌توانم خریداری کنم؟

    • موبوگیفت

      16 ژانویه 2021، 03:17
      ارسال پاسخ

      سلام امیرحسین عزیز
      بله مشکلی نیست ، فقط باید کشور اکانت شما آمریکا باشد و هنگام وارد کردن آن از آی پی آمریکا استفاده کنید ، استفاده از اکانت گوگل شما در ایران مشکلی برای گیفت کارت ایجاد نمیکند .

    • انس دریا پیما

      16 سپتامبر 2023، 06:16
      ارسال پاسخ

      سلام چه جوری جیمل من امریکا کنم

پشتیبانی تلفنی رایگان