تخفیفات تابستانی استیم ؛ فرصتی برای خرید بازی

نرم افزار استیم (Steam) سال‌هاست مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. یک شبکه اجتماعی، البته نه برای ارتباط با دوستان، بلکه برای دسترسی به بی‌شمار بازی آنلاین می‌تواند محیط سرگرم کننده‌ای باشد. با این وجود بسیاری از آیتم‌ها و بازی‌ها ارائه شده در این برنامه رایگان نیست و نیاز به پرداخت درون شبکه دارد. به این منظور کارت‌های اعتباری استیم والت طراحی شده‌اند. به واسطه این کارت‌ها می‌توانید در سریع‌ترین زمان اکانت خود را شارژ کنید و اقدام به خرید انواع بازی کنید.

البته تمامی بازی‌های ارائه شده توسط این پلتفرم پولی نیستند. شما می‌توانید به بسیاری از گیم‌ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین یکی از مزایای بزرگ این شبکه تخفیف‌های بی‌نظیری است که بر روی بازی‌های پولی ارائه می‌شود. در بازه‌های خاص امکان خرید گیم‌ها با قیمتی استثنایی فراهم می‌شود.

steam-wallet

آشنایی با پلتفرم دیجیتال steam

 

پلتفرم دیجیتال Steam، از شروع تا به امروز

استیم یک نرم افزار است که در سال 2003 توسط شرکت valve برای ویندوز توسعه داده شد. هدف اصلی این پلتفرم مدیریت حقوق دیجیتال سازندگان بازی بود. از این شبکه برای توزیع بازی‌های آنلاین تک یا چند نفره استفاده می‌شد. تا این که خدمات این برنامه از سال 2012 به کلی تغییر کرد. در این سال ویژگی‌هایی مانند قابلیت ساخت فهرست دوستان، ایجاد گروه، ذخیره ابری داده‌ها، امکان چت صوتی یا تصویری و غیره به کلی محیط این شبکه را تغییر داد.

هر چند نسخه ابتدایی استیم برای ویندوز منتشر شد، اما محبوبیت این رسانه دلیلی بود تا کمپانی والو از نسخه‌های مک او اس ایکس، لینوکس و موبایل نیز رونمایی کند. گفتنی است طبق آمار منتشر شده در سال 2019 این محصول توانسته 1 میلیارد کاربر جذب کند. والو ادعا کرده این شبکه دیجیتال ماهانه 90 میلیون کاربر فعال نیز دارد.

شاید بتوان این شبکه را مشابه ابزارهایی مانند Spotify یا iTunes دانست. پلتفرمی مانند اسپاتیفای قطعات خوانندگان را به فروش می‌رساند و به این ترتیب می‌تواند یک منبع درآمد مناسب برای آن‌ها باشد. همین کار را شرکت والو با شبکه Steam انجام داده است، با این تفاوت که این نرم افزار برای گیمرها ساخته شده است. در واقع کمپانی‌های بزرگ با ارائه بازی روی این شبکه ضمن مدیریت از حق خود، درآمدزایی می‌کنند.

اگر شما هم به دنیای بازی علاقه مند هستید، بدون شک تجربه بازی در این شبکه اجتماعی می‌تواند هیجان انگیز باشد. البته یکی از ابزارهای مورد نیاز برای بازیکنان ایرانی خرید استیم والت است. فراموش نکنید که این شبکه واحد پول ایران را پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین برای خرید هر بازی باید ابتدا حساب خود با کارت اعتباری (گیفت کارت Steam) شارژ کرده و سپس اقدام به خرید محصولات این پلتفرم کنید.

تخفیفات استیم، بهترین فرصت برای خرید بازی

تخفیفات استیم، بهترین فرصت برای خرید بازی

تخفیفات استیم، بهترین فرصت برای خرید بازی

فروشگاه Steam به صورت دوره‌ای از تخفیف‌های ویژه برای محصولات خود رونمایی می‌کند. در هر دوره کاربران این پلتفرم فرصت دارند تا بازی‌های منتشر شده را با قیمت‌های بسیار پایینی تهیه کنند. در حال حاضر دوره تخفیفات این فروشگاه آغاز شده است. اگر می‌خواهید بازی در این پلتفرم محبوب را آغاز کنید، این دوره بهترین فرصت برای شما خواهد بود. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های کمتر تمامی بازی‌های این شبکه را خریداری کرده و آغاز کنید.

اجازه دهید تخفیفات برخی از جذاب‌ترین بازی‌های این رسانه را بررسی کنیم:

بازی فوتبال FIFA22 با تخفیف 84 درصدی

  • قیمت قبلی: 59.99 یورو
  • قیمت فعلی: 9.59 یورو

بازی اکشن MORTAL KOMBAT 11 با تخفیف 80 درصدی

  • قیمت قبلی: 49.99 یورو
  • قیمت فعلی: 9.99 یورو

بازی جنگی Call of Duty: Black Ops ||| با تخفیف 67 درصدی

  • قیمت قبلی: 59.99 یورو
  • قیمت فعلی: 19.79 یورو

بازی مهیج HITMAN ||| با تخفیف 60 درصدی

  • قیمت قبلی: 59.99 یورو
  • قیمت فعلی: 23.99 یورو

بازی ماجراجویی Assassins creed Odyssey با تخفیف 75 درصدی

  • قیمت قبلی: 59.99 یورو
  • قیمت فعلی: 99 یورو

برای دیدن لیست تخفیفات میتوانید به فروشگاه استیم به آدرس store.steampowered.com مراجعه کنید.

چگونه گیفت کارت استیم بخریم؟

تا به اینجا متوجه شدید که برای خرید بازی در steam باید از گیفت کارت استفاده کنید. استیم والت یا کارت اعتباری steam ساده ترین راهکار برای کاربران ایرانی و گیمرهایی است که می‌خواهند از محیط این بازی لذت ببرند. با تمامی تفاسیر بسیاری از کاربران نمی‌دانند چگونه باید این کارت‌های اعتباری را تهیه کنند. خوشبختانه موبوگیفت با ارائه انواع گیفت کارت از جمله استیم توانسته نیاز کاربران ایرانی را رفع کند.

شما می‌توانید کارت‌های اعتباری این پلتفرم بازی را با ریجن‌های مختلف (گلوبال – آرژانتین – ترکیه – آمریکا) از ما خریداری کنید. امکان خرید کارت‌های اعتباری در قیمت‌های مختلف (0.9 دلار – 1.9 دلار – 3.5 دلار – 5 دلار – 6 دلار – 10 دلار – 12 دلار – 15 دلار – 20 دلار – 25 دلار – 30 دلار – 40 دلار – 50 دلار – 60 دلار – 100 دلار) وجود دارد. بنابراین می‌توانید با توجه به منطقه مکانی و نیاز خود خرید کنید. پیشتر در پست نحوه استفاده از گیفت کارت استیم والت هم در مورد آموزش استفاده از گیفت کارت استیم صبحت کرده بودیم که می توانید با مراجعه به این پست از آن بهره مند شوید.

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

پشتیبانی تلفنی رایگان