آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای و استفاده از اسپاتیفای پریمیوم

سرویس آنلاین اسپاتیفای این روزها به یکی از بهترین ابزار برای گوش دادن به موسیقی و انواع پادکست تبدیل شده است. در حین رانندگی، کار کردن و فعالیت‌های روزانه می‌توانیم انواع موسیقی در سبک‌های متنوع را در این سرویس آنلاین که برای گوشی‌های اندروید و ios، سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس، ساعت‌های هوشمند و بسیاری گجت‌های دیگر در دسترس گوش دهیم.

با داشتن اکانت اسپاتیفای دیگر دغدغه این را ندارید که درگیر پیدا کردن آهنگ مورد علاقه‌تان با کیفیت بالا باشید. با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید در هر جایی که هستید از طریق دستگاه‌های گوناگون وارد اسپاتیفای شده و موسیقی‌هایی که در پلی لیست خود دارید را گوش دهید.

اما از آنجایی که استفاده از اسپاتیفای پرمیوم نیازمند خرید دلاری است و کشور ما در بین کشورهای تحریم شده است، تنها راهی که از طریق آن می‌توانید اکانت اسپاتیفای خود را از رایگان به پرمیوم تغییر دهید استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای است.

در ادامه این مقاله از وبلاگ موبوگیفت به آموزش کلیه مراحل برای عضویت رایگان در اسپاتیفای، خرید گیفت کارت اسپاتیفای، فعال کردن اکانت پرمیوم و نکاتی که در هنگام تغییر اکانت به پرمیوم باید رعایت کنید می‌پردازیم.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

برای ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای کافی است اطلاعات خود را که شامل آدرس ایمیل، مشخصات فردی و یک رمز دلخواه است وارد کنید که در ادامه همه این مراحل را بررسی می‌کنیم.

اما نکته‌ای که در عضویت و ساخت اکانت باید به آن دقت کنید این است که حتما سعی کنید در هنگام عضویت از یک VPN با آی‌پی کشور آمریکا استفاده کنید تا اطلاعات اکانت شما با کشور آمریکا ساخته شود. این موضوع هنگام تبدیل اکانت رایگان اسپاتیفای به پرمیوم اهمیت دارد.

گام اول: عضویت در اسپاتیفای

برای این منظور ابتدا وارد آدرس https://www.spotify.com/us/ شوید. سپس همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از منوی بالا روی گزینه‌ی «Sign up» کلیک کنید.

ورود به اسپاتیفای

ورود اطلاعات

در این صورت به صفحه ثبت نام در اسپاتیفای هدایت خواهید شد که مشابه تصویر زیر فرمی به شما نمایش داده می‌شود. مطابق با شماره گذاری که در تصویر و توضیحاتی که در ادامه داده شده، مشخصات خود را در این فرم وارد کنید.

 

  1. آدرس ایمیل خود را در این کادر وارد کنید.
  2. آدرس ایمیل خود را در این کادر دوباره وارد کنید. دقت کنید که آدرس ایمیل را در هر دو کادر تایپ کنید تا اشتباهی در وارد کردن آن صورت نگیرد.
  3. یک رمز دلخواه و متشکل از اعداد، حروف بزرگ و کوچک به همراه کاراکترهای خاص انتخاب کنید.
  4. نامی که مایل هستید در اکانت نمایش داده شود وارد کنید.
  5. تاریخ تولد خود را بر اساس سال میلادی وارد کنید. اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمی‌دانید، می‌توانید از سایت ir که ابزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی را دارد کمک بگیرید.
  6. جنسیت خود را مشخص کنید.
  7. اسپاتیفای گاهی اوقات کدهای تخفیف و پیشنهاداتی را برای استفاده از نسخه پرمیوم از طریق ایمیل ارسال می‌کند؛ اگر مایل به دریافت این پیشنهادات هستید، این گزینه را فعال کنید. البته از این گزینه برای ارسال موزیک‌های جدید بر اساس علاقه‌مندی شما نیز استفاده می‌شود.
  8. اگر به اسپاتیفای اجازه می‌دهید که از داده‌ها و رفتار شما برای استفاده بهتر از این برنامه آنلاین موسیقی استفاده کند، تیک این گزینه را فعال کنید.
  9. برای اینکه ثابت کنید ربات نیستید، روی مربع کادر Google Captcha یک بار کلیک کنید تا تیک سبز در آن نمایش داده شود.
  10. به منظور ثبت نام روی دکمه‌ی SIGN UP کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات وارد شده همگی درست باشند، ثبت نام شما انجام گرفته و می‌توانید وارد اکانت خود شوید. البته ممکن است در این مرحله یک ایمیل حاوی لینک تایید آدرس ایمیل دریافت کنید که کافی است وارد ایمیل خود شده و روی دکمه Verify که در متن ایمیل قرار دارد کلیک کنید.

 

گام دوم: ورود به اسپاتیفای

حالا که اکانت شما ساخته شده، باید وارد اسپاتیفای شوید. برای این منظور کافی است از منوی سایت روی گزینه‌ی Log in مشابه تصویر زیر کلیک کنید.

ورود به اسپاتیفای

در این صورت مشابه تصویر زیر وارد صفحه ورود اسپاتیفای خواهید شد که باید آدرس ایمیل و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام انتخاب کردید را وارد کنید.

  1. آدرس ایمیل خود را که با آن ثبت نام کردید وارد کنید.
  2. رمزی که در هنگام ثبت نام انتخاب کردید را وارد کنید.
  3. روی دکمه‌ی LOG IN کلیک کنید تا وارد اکانت اسپاتیفای شوید.

حالا شما وارد اکانت خود شده‌اید و می‌توانید از کلیه آثار هنرمندان که در اکانت رایگان همراه با تبلیغ در دسترس است استفاده کنید.

استفاده از اکانت رایگان اسپاتیفای محدودیت‌هایی دارد. به عنوان نمونه در هر ۲۴ ساعت می‌توانید فقط ۶ بار یک موسیقی را تغییر داده و از دکمه‌های آهنگ قبلی و بعدی استفاده کنید. محدودیت‌های دیگری هم وجود دارند که نمایش تبلیغ در لابه‌لای آهنگ شاید بیشترین بدی را داشته باشد.

بنابراین برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی امکانات اسپاتیفای استفاده کنید لازم است که از اکانت پرمیوم آن استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید با خرید گیفت کارت اسپاتیفای یا ردیم کد، اکانت رایگان خود را به PERMIUM تبدیل کنید.

آموزش تبدیل اکانت رایگان اسپاتیفای به اسپاتیفای پرمیوم

بعد از اینکه وارد اکانت خود شدید، حالا برای اینکه بتوانید از اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنید لازم است که تنظیماتی را در اکانت بررسی کنید و سپس با خرید کد ردیم اسپاتیفای پرمیوم، از نسخه حرفه ای آن استفاده کنید.

برای این منظور لازم است که سه مرحله زیر را برای تبدیل اکانت رایگان به پرمیوم اسپاتیفای طی کنید که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

مرحله اول: بررسی و تغییر کشور در تنظیمات اکانت

همانطور که در هنگام عضویت در اساتیفای ذکر کردم، چون در استفاده از اکانت اسپاتیفای پرمیوم موضوع مالیات وجود دارد، شما باید کشور خود را روی گزینه‌ای انتخاب کنید که گیفت کارت اسپاتیفای هم درست برای آن کشور صاد شده باشد.

بنابراین در تنظیمات اکانت مشابه تصویر زیر روی دکمه‌ی Edit Profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل وارد شده تنظیمات کشور یا لوکیشن را بررسی کنید.

در این صفحه همانطور که در تصویر زیر مشخص شده، باید کشور خود را روی کشور آمریکا که در این لیست با نام USA مشخص است انتخاب کنید.

  1. از لیست کشورها که در گزینه‌ی Country or region قرارد دارد، کشور آمریکا را که با نام USA مشخص شده انتخاب کنید.
  2. سپس روی دکمه‌ی SAVE PROFILE کلیک کنید تا تنظیمات کشور در اکانت شما ذخیره شود.

حال در مرحله بعد باید ابتدا یک گیفت کارت اسپاتیفای یا همان ردیم کد اسپاتیفای خریداری کنید.

مرحله دوم: خرید گیفت کارت اسپاتیفای

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید از سایت موبوگیفت کمک بگیرید که به صورت تخصصی در زمینه فروش گیفت کارت اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف فعالیت دارد. این سایت امکان خرید گیفت کارت اسپاتیفای را در کنار سایر گیفت کارت‌ها نظیر گوگل، اپل، نت فلیکس و… فراهم کرده است.

برای خرید ردیم کد اسپاتیفای می‌توانید به آدرس https://mobogift.com/categories/spotify-giftcard مراجعه کنید. سپس از بین لیست کدهای موجود که در حال حاضر به ارزش ۱۰، ۳۰ و ۶۰ دلار در دسترس هستند یکی را انتخاب کنید.

 

این سایت کلیه گیفت کارت‌هایی که برای اسپاتیفای نیاز دارید را برای کشور آمریکا دارد که برای همین منظور حتما باید طبق توضیحاتی که در مرحله اول گفته شد، موقعیت خود را روی USA انتخاب کرده باشید.

بعد از اینکه یکی از گیفت کارت های ۱۰، ۳۰ یا ۶۰ دلاری اسپاتیفای را خریداری کردید، حالا باید وارد اکانت خود شده و ردیم کد اسپاتیفای را در اکانت خود وارد کنید.

مرحله سوم: وارد کردن ردیم کد اسپاتیفای

برای وارد کردن ردیم کد اسپاتیفای، همانطور که در هنگام ثبت نام ذکر کردن از VPN آمریکا استفاده کنید، هنگام وارد کردن کد هم حتما به این موضوع دقت کنید. برای این منظور می‌توانید در گوگل عبارت «my ip location» را جستجو کنید و به کمک یکی از سایت‌هایی که موقعیت آی‌پی شما را نمایش می‌دهند، مطمئن شوید که با ip آمریکا در حال استفاده از اکانت خود هستید.

پس از اینکه مطمئن شدید با آی‌پی کشور آمریکا وارد اکانت خود شدید، مراحل زیر را دنبال کنید.

همانطور که در تصویر می‌بینید در صفحه‌ی Account overview روی منوی Redeem کلیک کنید. در این صورت وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر می‌شوید که فرم وارد کردن گیفت کارت اسپاتیفای به شما نمایش داده می‌شود.

  1. ردیم کد دریافتی که از سایت موبوگیفت خریداری کردید را در این کادر وارد کنید.
  2. کد پستی خود را که برای کشور آمریکا در دسترس است وارد کنید. ( می‌توانید از کد 32810 استفاده کنید )
  3. روی گزینه‌ی «I’m not a robot» کلیک کنید.
  4. دکمه‌ی ENTER CODE را انتخاب کنید.

در این صورت ردیم کد بررسی شده و وارد مرحله‌ی بعدی می‌شوید.

یک نکته بسیار مهم در اینجا وارد کردن کد پستی است. شما باید در اینجا از کد پستی که مربوط به کشور آمریکاست استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از کد 32810 استفاده کنید که یک کد پستی واقعی است.

در این مرحله جزییات گیفت کارت اسپاتیفای بررسی شده و بر اساس اعتباری که دارد مشخص خواهد شد که تا چه مدت می‌توانید از اکانت پرمیوم اسپاتیفای استفاده کنید. در این مرحله روی REDEEM CODE که کلیک کنید اکانت پرمیوم برای شما فعال خواهد شد.

 

نتیجه فعال شدن نسخه پرمیوم اسپاتیفای را نیز می‌توانید مشابه تصویر بالا ببینید که با پیغام کامل شدن سفارش قابل مشاهده است و شماره سفارش نیز نمایش داده می‌شود.

جمع بندی

در این آموزش از وبلاگ موبوگیفت به مراحل عضویت در اسپاتیفای و ساخت اکانت پرداختیم. سپس نکات امنیتی که باید برای تبدیل اکانت رایگان به پرمیوم اسپاتیفای به آنها دقت کنید را مورد بررسی قرار دادیم.

در نهایت نیز به نحوه خرید گیفت کارت و شارژ اکانت اسپاتیفای پرداخته و به شما کمک کردیم که چگونه از ردیم کد اسپاتیفای استفاده کنید.

در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص خرید گیفت کارت و نحوه استفاده از آن دارید، از بخش دیدگاه‌ها برای ما ارسال کنید تا به شما کمک کنیم.

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

پشتیبانی تلفنی رایگان