آموزش تصویری وارد کردن گیفت کارت روبلاکس

روبلاکس یک پلتفرم آنلاین است که در ماه‌های گذشته به 43 میلیون کاربر فعال روزانه رسید. این شرکت ادعا می‌کند که بیش از نیمی از کودکان و نوجوانان آمریکایی زیر 16 سال از  بازی‌های این پلتفرم استفاده می‌کنند. دیوید بازوکی یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل روبلاکس است که اولین بار در سال 2006 به عنوان یک وب سایت راه اندازی شد. امروزه این پلتفرم در طیف وسیعی از دستگاه‌های مختلف قابل دسترسی است. روبلاکس مکانی است که هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند برای معاشرت و بازی کردن به آن وارد شوند؛ همچنین دارای یک سبک هنری منحصر به فرد است که برخی آن را به عنوان "کارتون" یا دو بعدی توصیف می‌کنند.

در ایران نیز روبلاکس طرفداران خاص خود را دارد. نکته جالب در مورد این پلتفرم این است که روبلاکس بستری فراهم می‌کند تا برنامه نویسان و نوجوانان بازی‌هایی که خودشان طراحی می‌کنند، در آن قرار داده و از این طریق کسب درآمد کنند. امکانات این پلتفرم آنقدر متنوع است که می‌توان ساعت‌ها با آن سرگرم شد. آنچه در این مقاله قصد صحبت در مورد آن را داریم، معرفی و آموزش تصویری وارد کردن گیفت کارت روبلاکس در این برنامه است.

گیفت کارت روبلاکس چیست؟

برای بهره‌گیری از امکانات ویژه روبلاکس لازم است تا پرداخت‌هایی برای بعضی از قابلیت‌ها انجام داد. اما پرداخت این هزینه‌ها به دلیل وجود محدودیت‌های ایران به سختی امکان‌پذیر است. یکی از روش‌های ساده‌تر برای شارژ حساب و پرداخت هزینه استفاده از گیفت کارت است که با در اختیار قرار دادن یک پین کد امکان شارژ را فراهم می‌کند. یکی از مهمترین قابلیت‌هایی که با خرید گیفت کارت و پرداخت هزینه به آن دست پیدا می‌کنید، ارتقا پلتفرم به نسخه پرمیوم است که نسخه‌ای هیجان انگیز و پیشرفته از این برنامه است. کارت هدیه یا گیفت کارت روبلاکس در در دو نوع ارائه می‌شود:

  • اعتبار: ارزش پول واقعی برای خرید Robux یا عضویت
  • Robux: ارز مجازی اضافه شده به موجودی حساب

یکی از سوالاتی که برای کاربران مطرح می‌شود، نحوه وارد کردن گیفت کارت روبلاکس و استفاده از اعتبار آن است. در ادامه ابتدا نحوه ساخت اکانت و سپس نحوه ردیم کردن گیفت کارت روبلاکس را توضیح خواهیم دارد.

نحوه ساخت اکانت Roblox

برای بهره‌گیری از امکانات و ورود به دنیای روبلاکس اولین قدم ساخت یک اکانت شخصی است. اطلاعات شما در این اکانت ذخیره شده و می‌توانید پیشرفت خود را در آن مشاهده کنید. ساخت اکانت روبلاکس بسیار ساده است. به این منظور لازم است وارد سایت رسمی این پلتفرم شوید، اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، نام و یک پسورد را وارد کنید و به راحتی وارد دنیای پر رمز و راز روبلاکس شوید.

وارد کردن گیفت کارت روبلاکس

در این قسمت به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید گیفت کارت روبلاکس را در اکانت خود وارد کنید و از مزیت‌های آن بهره بگیرید. برای این کار دو روش وجود دارد که بسته به نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.

روش اول: شارژ اکانت با ردیم کردن کد

قدم اول: با مرورگر وارد حساب کاربری خود شوید. اگر از قبل اکانت خود را ساخت باشید، با ورود به سایت اصلی روبلاکس و با وارد کردن یوزر و پسورد خود می‌توانید به حساب وارد شوید.

قدم دوم: زمانی که به حساب کاربری وارد شدید، در قسمت سمت چپ سایت گزینه‌ای به عنوان Giftcard وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید.

قدم سوم: پس از ورود به این قسمت با یک صفحه تیره رنگ مواجه می‌شوید که در قسمت پایین آن گزینه‌ای تحت عنوان Redeem وجود دارد. روی آن کلیک کرده و به آن وارد شوید.

قدم چهارم: بر روی گیفت کارت شما یک PIN کد وجود دارد که باید از آن برای شارژ حساب خود استفاده کنید. زمانی که بر روی ردیم کلیک می‌کنید، کادری ظاهر می‌شود که باید پین کد را در آن وارد کنید.

قدم پنجم: هنگامی که اعتبار را با موفقیت به حساب خود اضافه کنید، یک پیام موفقیت آمیز ظاهر می‌شود.نکته 1: اگر در ردیم کردن پین حاوی 0 (صفر) یا 1 (یک) مشکل دارید، لطفاً سعی کنید آنها را با حروف بزرگ O و I جایگزین کنید.

نکته 2: برای استفاده از اعتبار خود روی Use Credit کلیک کنید. برای بستن پیام و استفاده از کارت هدیه دیگر، روی Close کلیک کنید.

با این روش به راحتی می‌توانید حساب خود را با استفاده از گیفت کارت روبلاکس شارژ کنید. تهیه گیفت کارت راحت‌ترین روش برای پرداخت هزینه‌های روبلاکس است.

 

روش دوم: ردیم کردن کد برای انجام خرید

قدم اول: مانند روش اول با استفاده از مرورگر وارد حساب کاربری خود شوید.

قدم دو: به صفحه عضویت یا صفحه Robux بروید.

قدم سه: با انتخاب دکمه صحیح محصول مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید.

قدم چهار: Redeem Roblox Card را به عنوان نوع پرداخت انتخاب و روی Continue کلیک کنید.

 

قدم پنج : پین کد را وارد کرده و ردیم کنید.

قدم شش: پس از به‌روزرسانی موجودی اعتبار Roblox، ارسال سفارش را انتخاب کنید.

در نهایت صفحه با تأیید پرداخت شما به روز می شود.

چه خدماتی در روبلاکس رایگان هستند؟

پس از این که با نحوه شارژ اکانت روبلاکس آشنا شدید، باید بدانید که چه خدماتی در این پلتفرم رایگان هستند و برای انجام چه کارهایی باید از خدمات پولی استفاده کرد. پلتفرم و بازی های موجود در این پلتفرم برای دانلود رایگان هستند. با این حال، بازی‌های Roblox می‌توانند خرید درون‌بازی مثل اقلام آرایشی، پوسته‌ها یا ارتقاءهای دیگر را درون خود داشته باشند. به عنوان مثال، در بازی Adopt Me!، بازیکنان حیوانات خانگی را به فرزندی قبول و از آنها مراقبت می‌کنند، یک کودک می‌تواند یک تخم مرغ بخرد که یک حیوان خانگی را از تخم بیرون بیاورد. هر بازی منحصر به فرد است، بنابراین خریدهای درون بازی متفاوت خواهد بود. علاوه بر این برای ارتقا بازی به نسخه‌های پرمیوم، لازم است تا از خدمات پولی استفاده کنید. یکی از خدماتی که در زمان ارتقا روبلاکس از آن بهره‌مند می‌شوید خلاص شدن از شر تبلیغات مزاحم است. با انتخاب اشتراک Premium، باید موافقت کنید که بالای 18 سال دارید و به Robux اجازه می‌دهید تا زمانی که اشتراک را لغو نکنید، پلتفرم، حساب شما را هر ماه شارژ کند.

جمع بندی

در این مقاله با روش‌های وارد کردن پین کد گیفت کارت در پلتفرم روبلاکس آشنا شدیم. این نیاز شماست که تعیین می‌کند از چه روشی برای شارژ حساب خود استفاده کنید. فروشگاه‌های معتبری وجود دارند که می‌توانید از طریق آن گیفت کارت‌های مختلف هر پلتفرم را با قیمت مناسب تهیه کنید و از خدمات آنها بهرمند شوید؛ یکی از سایت‌هایی که می‌تواند شما را در این مسیر همراهی کند، سایت روبلاکس است. شما می‌توانید با ثبت نام در این سایت در پنل مربوط به خود از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

پشتیبانی تلفنی رایگان