چگونه گیفت کارت بخریم ؟

گیفت کارت‌ به اعتبار مجازی گفته می‌شود که توسط شرکت‌ها، کمپانی‌ها یا بانک‌ها صادر می‌شوند و اعتبار این گیفت کارت‌ها فیزیکی نیست. در‌واقع، گیفت کارت را برای خرید از فروشگاه‌های خاص مانند اپ استور اپل مورد استفاده قرار می‌دهند. با وارد کردن کدی که روی این گیفت کارت‌ها نوشته شده است، اعتباری مجازی به حساب شما واریز می‌شود. سپس شما می‌توانید با اعتبار مجازی که دارید، از کمپانی‌ها، فروشگاه‌ها و یا آپ‌استور‌های مختلف به‌صورت مجازی و فیزیکی خرید کنید. هم‌چنین امکانات و خدمات الکترونیکی در ازای پرداخت این وجه مجازی قابل دسترسی هستند. با دقت در نام آن‌ها می‌توان فهمید که این کارت‌ها، کارت‌های هدیه هستند و از قابلیت‌های انتقال و پس‌دادن وجه پیروی نمی‌کنند.

کمپانی‌ها و شرکت‌ها گیفت کارت‌های خود را با نام مختص به خودشان تولید کرده‌اند که فقط قابلیت استفاده در خود کمپانی و شرکت را دارند. برای مثال با خرید گیفت کارت اپل به مقدار 5 دلار ، شما تا 5 دلار می توانید در گوشی آیفون خود بازی یا برنامه بخرید ، یا حجم آیکلود خود را افزایش دهید یا در بازی های خود موارد پولی را تهیه کنید؛ همین طور با گیفت کارت گوگل پلی در گوشی های اندروید ، و همین طور با گیفت کارت های پلی استیشن در دستگاه پلی استیشن بازی بخرید .

برای آشنایی هر‌چه بیشتر با این کارت‌ها در ادامه همراه ما باشید.

گیفت کارت، راه چاره‌ای برای دسترسی به امکانات بیشتر در برنامه ها و یا خرید آیتم های مختلف در گوشی شما

بسیاری از افراد و شرکت‌های سازنده اپلیکیشن به‌واسطه انتشار اپلیکیشن‌های خود به کسب درآمد می‌پردازند. راه‌های کسب درآمد آن‌ها متفاوت است؛ اولین راه این است که از همان ابتدا فقط با پرداخت هزینه‌ای امکان استفاده از اپلیکیشن مورد‌نظر وجود دارد. دریافت تبلیغ دومین راه کسب درآمد است؛ به طوری‌که استفاده از اپلیکیشن یا بازی رایگان است، اما در بین کار و بازی مجبور به تحمل تبلیغ‌هایی هستیم که شرکت سازنده در ازای انتشار آن‌ها هزینه دریافت کرده است. آخرین راه، دریافت هزینه در ازای در‌دسترس کاربران قرار دادن امکانات اپلیکیشن است؛ یعنی بازی یا اپ مورد نظر رایگان است، اما برای استفاده از امکانات بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. بنابراین گیفت کارت بهترین راه‌حل برای بهره‌مندی از این امکانات است؛ زیرا امکان خرید cp برای کشور ما وجود ندارد. با خرید گیفت کارت و وارد کردن کد آن به امکانات مختلف اپ‌ها دسترسی پیدا می‌کنید.

انواع گیفت کارت‌ها

کارت‌های هدیه یا همان گیفت کارت‌ها دارای انواع مختلفی هستند و با اهداف گوناگونی نیز خریداری می‌شوند. برای آشنایی با انواع این کارت‌ها با موبو‌گیفت همراه باشید.

1.      گیفت کارت گوگل پلی

از این گیفت کارت‌ها در دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌شود که از آن به‌عنوان بزرگترین استور اندرویدی جهان یاد می‌گردد. تهیه گیفت کارت گوگل‌پلی به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های پولی گوگل‌پلی را نصب کنید یا با توجه به اعتبارتان خرید‌های درون‌برنامه‌ای انجام دهید. گوگل‌پلی گیفت کارت‌های خود را با قیمت‌های ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری به فروش می‌رساند. نکته قابل توجه درباره گیفت کارت‌های گوگل‌پلی این است که در حال حاضر فقط در انگلستان و آمریکا عرضه می‌شوند؛ بنابراین ریجن شما برای خرید آن باید آمریکا یا انگلستان باشد.

2.      گیفت کارت مایکروسافت

امکانات و خدمات این گیفت کارت در اختیار افرادی که از ویندوزفون استفاده می‌کنند، قرار می‌گیرد. کاربران ویندوزفون با تهیه گیفت کارت مایکروسافت خرید‌های خود را از اپ‌استور انجام می‌دهند. از مزایای این گیفت کارت می‌توان به عرضه آن در تمام کشور‌ها اشاره کرد که به‌صورت گیفت‌های ۱۰، ۱۵، ۲۵ و ۵۰ دلاری قابل خرید هستند.

3.      گیفت کارت ایکس باکس

به‌منظور خرید گیفت کارت ایکس‌باکس و دسترسی به امکانات خاص و جذاب آن باید به اپ‌استور‌های مایکروسافت مراجعه فرمایید. به همین‌دلیل اکانت‌های گلد ایکس‌باکس آمریکایی در دوره‌های یک ماهه، 3 ماهه و 12 ماهه به فروش می‌رسند. با داشتن گیفت کارت گلد ایکس‌باکس دسترسی افراد به جدید‌ترین و به‌روز‌ترین بازی‌ها آسان می‌شود.

4.      گیفت کارت آیتونز

پر‌طرفدار‌ترین و محبوب‌ترین گیفت کارت در تمام دنیا، گیفت کارت آیتونز یا اپل است. اپ‌های استور آیتونز، آی‌بوک استور و مک‌اپ استور قابلیت استفاده از گیفت کارت اپل را دارا هستند. محدوده قیمت این گیفت کارت از ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ و حتی در برخی از موارد بالا‌تر از ۵۰۰ و ۱۰۰ دلار گزارش شده است. رایج‌ترین گیفت کارت آیتونز متعلق به کشور آمریکا است؛ برخی از افراد با وجود زندگی در کشور‌های دیگر علاقه زیادی به خرید گیفت کارت‌های آمریکا نشان می‌دهند. در آمریکا گیفت کارت‌های آیتونز در 2 نوع فیزیکی و مجازی به کاربران ارائه می‌شوند. البته باید در هنگام خرید به دزدی نبودن، فتوشاپ نبودن و در آخر به جعلی نبودن آن‌ها توجه کرد؛ زیرا در صورت وارد کردن کد این نوع گیفت کارت‌ها اکانت شما مسدود و بلاک خواهد شد. در‌صورت بلاکی اکانت هیچ راه برگشتی به اکانت خود ندارید.

5.      گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت PSN به کاربران اجازه می‌دهد تا به بازی‌های داخل فروشگاه پلی استیشن دسترسی داشته باشند. با این گیفت کارت می توان تمام بازی ها و آیتم های داخل بازی ها و اشتراک های مختلف مانند پلاس را تهیه کرد. امروزه فروش گیفت کارت پلی استیشن در بسیاری از کشور‌ها و با استفاده از دلار، پوند، یورو به راحتی انجام می‌شود.

6.      گیفت کارت اسکایپ

شاید نام اپ اسکایپ دفعات بسیار زیادی به گوش‌تان خورده باشد. اپ اسکایپ برای برقراری ارتباط تصویری، صوتی و متنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از آن برای کنفرانس‌ها و برگزاری کلاس‌ها در طول اپیدمی کرونا استفاده می‌شد. ویژگی و مزیت استفاده از گیفت کارت اسکایپ امکان برقراری تماس تصویری با افرادی است که از اپلیکیشن اسکایپ استفاده نمی‌کنند. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت اسکایپ با افراد زیادی تماس برقرار کنید و از هم‌صحبتی با آن‌ها لذت ببرید. مزیت دیگر کارت‌های اسکایپ امکان اتصال به وای‌فای اسکایپ است؛ به طوری‌که از طریق هات‌اسپات اسکایپ به اینترنت وصل شده و با یکدیگر به مکالمه بپردازید.

 

نکات مورد توجه در هنگام خرید گیفت کارت

  • تهیه گیفت کارت‌ها از فروشگاه‌های معتبر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به طوری‌که هیچ کلاهبرداری و یا دزدی از شما اتفاق نمی‌افتد.
  • عدم‌خرید گیفت کارت از سایت‌های آنلاین ناشناس؛ در صورت خرید از سایت‌های ناشناس ممکن است گیفت کارت شما تقلبی و جعلی باشد.
  • قبل از خرید گیفت کارت به برچسب‌های محافظتی توجه کنید و از کنده نشدن آن‌ها اطمینان حاصل فرمایید.
  • در هنگام خرید به پین کد دقت کنید. پین کد گیفت کارت نباید خراشیده شده باشد؛ چرا‌که امکان بروز خطا و مشکل به‌وجود می‌آید. ممکن است که اپ مورد‌نظر کد را نپذیرد و شما در مقابل پرداخت هزینه نتوانید وارد شوید.
  • فروش گیفت کارت باید توسط دارنده کارت اتفاق بیافتد و کارت دزدی و گمشده نباشد. به دلیل اینکه کارت دزدی موجب مسدود شدن اکانت شما می‌شود.

خرید گیفت کارت از موبوگیفت

همان‌طور که در نکات خرید گیفت کارت گفتیم، تهیه گیفت کارت‌ها باید از مراکز مطمئن و معتبر انجام شود. فروشگاه موبوگیفت با هدف ارائه بهترین خدمات به کاربران فعالیت می‌کند. این فروشگاه با دریافت تمامی مجوز‌های لازم به ارائه امکانات به کاربران و مشتریان می‌پردازد. از امکانات این فروشگاه آنلاین می‌توان به تحویل سریع، دریافت تخفیف، پنل کاربری ساده اما حرفه‌ای و ساده‌سازی عملیات اشاره کرد. برای دریافت مشاوره می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه موبوگیفت تماس بگیرید تا پس از دریافت اطلاعات و مشاوره با کارشناسان این فروشگاه، خریدی مطمئن داشته باشید. امکان خرید تمام گیفت کارت‌های فروشگاه‌های معتبر در موبوگیفت وجود دارد و با هر خرید امتیاز دریافت خواهید کرد. با افزایش امتیاز می‌توانید از فروشگاه موبوگیفت کد تخفیف دریافت کنید. برای خرید حضوری نیز می‌توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه و از خدمات حضوری استفاده نمایید.

مراحل خرید گیفت کارت از موبوگیفت

در این مطلب قصد داریم تا مراحل خرید گیفت کارت از فروشگاه موبوگیفت را به‌صورت مختصر توضیح دهیم.

  • گام اول برای خرید، ورود به سایت فروشگاه موبوگیفت است. ابتدا عضو سایت موبوگیفت شوید؛ برای عضویت کافیست که شماره تماس خود را وارد کرده و با دریافت کد ورود و وارد کردن آن در قسمت مربوطه، عضو سایت شوید.

  • برای خرید گیفت کارت، ابتدا گیفت کارت مورد‌نظر را از بین انواع مختلف آن انتخاب کنید. سپس به انتخاب کشور و مقدار مورد نظر می‌رسد که پس از انتخاب این موارد روی گزینه خرید آنلاین کلیک می‌کنیم.

  • با انتخاب درگاه پرداخت به صفحه درگاه بانک هدایت می شوید و هزینه گیفت کارت به به صورت آنلاین می پردازید.

  • در‌نهایت تحویل گیفت کارت در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 

کلام آخر

در‌ واقع گیفت کارت یک کد با اعتبار و مقدار مشخص برای خرید برنامه ها ، بازی ها ، موزیک ها و هر امکاتاتی که احتیاج به پرداخت هزینه در یک پلفرم را دارد. این یک امر عادی است که سازندگان این اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند به‌صورت رایگان امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین، برای دریافت امکانات ویژه به همراه یاری رساندن به سازندگان این اپ‌ها باید از گیفت کارت‌های عرضه شده استفاده کنیم. تلاش کردیم تا توضیح کوتاه و مختصری درباره گیفت کارت، انواع آن، نکات قبل از خرید و در انتهای مطلب فروشگاه موبوگیفت را برای شما ارائه دهیم. امیدواریم تا با توجه به نکات گفته شده خرید مطلوبی را تجربه کرده باشید.

اگر شما نیز تجربه خرید گیفت کارت را داشته‌ اید و یا سوالی دارید می‌توانید از طریق کامنت گذاشتن زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • مهرداد شیرازی نیا

    04 سپتامبر 2022، 03:24
    ارسال پاسخ

    با عرض سلام
    گیف کارت های شما شامل هر برنامه ای میشه مثال بزنم، FL STUDIO یا Sound Cloud یا
    Mix Cloud و همچنین این برنامه ها آیا زمان دارد یا نا محدود هستند، اگر میشه قیمت ها را هم اطلاع بدید خیلی ممنون میشم.
    باتشکر

    • موبوگیفت

      07 سپتامبر 2022، 12:32
      ارسال پاسخ

      سلام دوست من
      اولین مسئله اینه که باید ببینید این برنامه ها رو توی چه پلتفرمی استفاده میکنید.
      مثلا اگر ساند کلودی که مثال زدید رو توی گوشی آیفون استفاده میکنید باید گیفت کارت اپل بگیرید و اگر همین برنامه رو توی گوشی اندرویدی دارید باید گیفت کارت گوگل پلی بگیرید
      قیمت ها رو توی سایت موبوگیفت ببینید و اگر سوالی دارید با شماره تلفن سایت تماس بگیرید.

پشتیبانی تلفنی رایگان