چگونه در پلی استیشن بازی بخریم ؟

بدون تردید پلی استیشن یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین کنسول‌های بازی در سراسر دنیا است. خرید بازی برای این کنسول چندان کار دشواری نیست؛ اما اگر اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است هزینه زیادی برای تهیه یک بازی پرداخت کنید. این بازی‌ها را هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتال می‌توان تهیه کرد. اگر شما نیز از بازی‌های مهیج این دستگاه لذت می‌برید و به فکر خرید بازی هستید، بهتر است به دنبال شناسایی یک فروشگاه معتبر بروید. ما در این مطلب شما را با گیفت کارت پلی استیشن و نحوه خرید بازی آشنا می‌کنیم.

روش‌های خرید بازی پلی استیشن

کنسول بازی PlayStation برای اولین بار در سال 1994 انتشار یافت و محصولی از برند پرآوازه سونی است. با گذشت چندین سال از عرضه این محصول و آپدیت شدن آن، هم اکنون در کل دنیا افرادی هستند که نمی‌توانند از لذت بازی کردن در این فضا بگذرند. در ادامه به انواع روش‌های خرید بازی در پلی استیشن اشاره می‌کنیم.

  • خرید بازی به صورت فیزیکی

یکی از روش‌های خرید بازی در PS4 و PS5 این است که شما نسخه فیزیکی آن را تهیه کنید. بدون شک در این روش باید هزینه زیادی پرداخت کنید؛ چراکه قیمت نسخه‌های بازی به صورت فیزیکی به دلار محاسبه می‌شود. با افزایش نرخ دلار، احتمال افزایش قیمت این محصولات نیز وجود دارد. راه حل مناسب در این روش، خرید بازی دست دوم است تا هزینه کمتری پرداخت کنید. البته می‌توانید با دوستان و آشنایان خود به صورت اشتراکی یک بازی را بخرید تا هزینه کمتری به هر کدامتان برسد. توجه داشته باشید که در روش فیزیکی باید بازی سالمی بخرید تا در صورت تمایل به فروش، به راحتی بتوانید آن را بفروشید.

  • خرید بازی به صورت دیجیتال

بهترین راه برای خرید بازی پلی استیشن، خرید به صورت دیجیتالی است. شما با تهیه گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید هر بازی دلخواه را در پلی استیشن 4 یا 5 تهیه کنید و نسبت به روش قبلی هزینه بسیار پایینی را پرداخت خواهید کرد. در برخی ایام خاص مانند کریسمس، تخفیف‌های بسیار ویژه‌ای اعمال می‌شوند که شما می‌توانید از فرصت استفاده کرده و چند بازی را به قیمت مناسب بخرید.

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن

حال حتما سوال شما این است که گیفت کارت پلی استیشن را چگونه می‌توان خرید؟ برای این کار می‌توان به خود سایت PlayStation.com مراجعه کرد؛ اما متاسفانه به دلیل تحریم، ایرانی‌ها نمی‌توانند از این سایت استفاده کنند. برخی از سایت‌های ایرانی به عنوان واسطه وارد کار شده‌اند تا کاربران ایرانی به راحتی بتوانند این کار را انجام دهند. این فروشگاه ها گیفت های رسمی پلی استیشن را با صورت ریالی به کاربران ارائه میدهند. پس از  خرید گیفت کارت پلی استیشن یک کد 12 رقمی به شما داده می‌شود که باید در حفظ آن دقت کامل داشته باشید.

با انتخاب بازی و اطلاع از قیمت آن می‌توانید با استفاده از کد 12 رقمی خود اقدام به شارژ گیفت کارت کنید. به هر میزان که بخواهید، اکانت شما شارژ می‌شود تا بتوانید بازی‌های مورد علاقه را تهیه کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

با تهیه کد و گیفت کارت PlayStation به راحتی می‌توانید اکانت خود را شارژ و از آن استفاده نمایید. برای این کار ابتدا وارد اکانت خود می‌شوید و در قسمت داشبورد گزینه REDEEM CODES را انتخاب می‌کنید. قسمتی برای شما باز می‌شود که باید کد خود را در آن قسمت وارد کنید. با وارد کردن کد و زدن گزینه Continue کار تمام است و اکانت شما به میزان خریدتان شارژ می‌شود.

گیم‌هایی مانند Red Dead Redemption ، Elden Ring، پابجی، FIFA23 و ... از جمله بازی‌های پرطرفدار هستند که افراد زیادی با بازی کردن آن‌ها در پلی استیشن، لحظات شیرینی را تجربه می‌کنند. بازی God of War که در سال 2018 منتشر شد نیز از جمله بازی‌های مهیج در پلی استیشن 5 و 4 است. برای دیدن آموزش تصویری ساخت اکانت پلی استیشن در PS5 می توانید به مطلبی که با همین عنوان در وبلاگ موبو گیفت موجود است مراجعه کنید

آشنایی با پلی استیشن پلاس

سرویس PlayStation Plus از جمله سرویس‌های اشتراک محبوب است که کاربران کنسول‌های سونی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. همانطور که شما برای تماشای یک فیلم در یک سایت اشتراک می‌خرید و به صورت ماهانه می‌توانید در آن سایت به تماشای فیلم مشغول شوید، در این کنسول‌ها نیز امکان خرید اشتراک وجود دارد. مزایای بسیار زیادی در این سرویس وجود دارند؛ به همین دلیل افرادی که کنسول پی اس 4 یا پی اس 5 دارند، اغلب از این سرویس استفاده می‌کنند.

با عضویت در سرویس اشتراک، هر ماه می‌توانید بازی‌های مختلفی را به صورت رایگان تجربه کنید. کاملا بدیهی است که هدف سرویس پلی استیشن پلاس این است که بازی‌ها به صورت آنلاین برگزار شوند. بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی و ... که به صورت چند نفره انجام می‌شوند، طرفداران زیادی در این سرویس دارند.

توجه داشته باشید که با عضو بودن در اشتراک، می‌توانید تا پایان زمان عضویت، همه بازی‌های جدیدی را که معرفی می‌شوند تجربه کنید و از بازی در محیط آن‌ها لذت ببرید. از مزایای خرید اشتراک می‌توان به افزایش فضای ذخیره‌سازی ابری اشاره کرد. به عبارت بهتر با عضویت در سرویس اشتراک PlayStation Plus تا 100 گیگ فضای اضافی برای شما باز خواهد شد و فضای حافظه اصلی پر نخواهد شد. از مزایای دیگر هم باید استفاده از لباس‌ها و اسلحه‌های خاص را در نظر بگیرید که تنها با خرید اشتراک این امکان وجود دارد.

مرجع معتبر برای خرید گیفت کارت

در فضای مجازی همیشه اتفاقات آزاردهنده‌ای اتفاق می‌افتد و همگی به دلیل اعتماد به افراد ناشناس است. شناخت یک مرجع معتبر می‌تواند شما را از این اتفاقات دور کند و راهنمایی‌های خوبی هم از جانب مشاوره آن‌ها خواهید گرفت. از مراجع معتبر در کشور می‌توان به موبوگیفت اشاره کرد که خرید گیفت کارت پلی استیشن در این مجموعه به راحتی انجام می‌شود.

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

پشتیبانی تلفنی رایگان