راهنمای خرید بازی FIFA23 در پلی استیشن و ایکس باکس

امروزه بازی‌های کامپیوتری به یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های نوجوانان و جوانان تبدیل شده است. بازی fifa23 نیز یکی از این بازی‌های محبوب و سرگرم‌کننده است که عاشقان فوتبال طرف‌دار پروپاقرص آن هستند. اما یکی از مشکلاتی که اکثر گیمر‌های ایرانی با آن مواجه هستند، نحوه خرید و پرداخت بازی‌ها است.

برای فعال‌سازی بازی‌های کامپیوتری و خرید درون برنامه‌ای به کارت‌های بانکی بین‌المللی نیاز است که ایرانیان به آن‌ها دسترسی ندارند. در این مطلب راه‌حل اصلی برای رفع این مشکل را بیان می‌کنیم تا به‌راحتی بتوانید بازی موردعلاقه خود را در پلی استیشن و ایکس باکس بخرید.

توضیحاتی درباره بازی فیفا 23

یکی از بازی‌های معروف و پرطرف‌دار، بازی فیفا 23 است که در روزهای اخیر به بازار عرضه شد. طرف‌داران سری‌های اخیر و فوتبال دوستان بسیاری منتظر انتشار این بازی بودند تا هیجان را به زندگی خود برگردانند. این بازی دارای ویژگی‌ها و خلاقیت‌های بسیاری است که در این بخش به توضیح هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

این بازی بسیار انعطاف‌پذیرتر و نرم‌تر از بازی‌های سری قبل طراحی شده است. به‌طوری‌که اگر طرف‌دار پروپاقرص بازی‌های فیفا باشید با یکبار بازی متوجه این تغییرات خواهید شد. در این بازی از فناوری Hypermotion 2 برای ثبت انیمیشن‌ها و تصاویر استفاده شده و این باعث ایجاد حرکات و اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی شده است که هیجان مسابقات را افزایش می‌دهد.

حرکات متفاوت بسیاری به حرکت بازیکن‌ها اضافه شده است. شوت کردن با پاور شات یکی از حرکات جدید و مهیجی بوده که به این بازی افزوده شده است. این حرکت در واقعیت و فوتبال‌های اصلی وجود ندارد؛ اما به‌عنوان یکی از بخش‌های محبوب و سرگرم‌کننده بازی شناخته می‌شود. در کل می‌توان گفت گرافیک این بازی ایده‌آل و به فوتبال واقعی نزدیک‌تر است. در این بازی امکان انحنا دادن و شوت‌های محکم و پرقدرت وجود دارد.

تیم‌سازی در این بازی متفاوت‌تر از سایر بازی‌ها انجام می‌گیرد، به‌طوری که در این سری از بازی‌های فیفا تیم‌ها بر اساس نیرو و قدرت بازیکنان تقسیم‌بندی می‌شوند. اگرچه نمی‌توان این بازی را کامل و مشابه بازی‌های فوتبال واقعی دانست؛ اما بااین‌وجود بهترین بازی است که در کنسول‌های بازی وجود دارد و شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

نحوه خرید بازی fifa23

همان‌طور که گفتیم این بازی یکی از بازی‌های محبوب شناخته می‌شود که به‌تازگی در بازار کنسول‌های مختلفی به فروش در آمده است. شما می‌توانید این بازی را به کمک کارت‌های هدیه از کنسول‌های بازی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن خریداری کنید. در ادامه نحوه خرید و استفاده از هر یک را بیان می‌کنیم.

خرید بازی فیفا 23 با گیفت کارت پلی‌استیشن

کنسول بازی شرکت سونی یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین آیتم‌هایی است که در دهه‌های اخیر از آن استفاده می‌شود. بازی مناسب برای این کنسول را می‌توان به‌صورت فیزیکی یا به‌صورت دیجیتالی خریداری کرد. به کمک کارت هدیه شما می‌توانید خرید‌های دلاری خود را انجام داده و بازی‌ها و خدمات درون برنامه‌ای بازی را تهیه کنید. گیفت‌کارت‌ها به‌صورت ریالی به فروش می‌رسند و دارای ارزش‌ها و قیمت‌های مختلف هستند که شما می‌توانید آن را بخرید و به یک کد 12 رقمی دسترسی داشته باشید.

در خرید بازی به‌صورت فیزیکی هزینه بیشتری باید بپردازید زیرا بازی به‌صورت فایل در اختیار شما قرار داده می‌شود. اما این نکته را در نظر داشته باشید که می‌توانید نسخه فیزیکی این بازی را به‌صورت دست جمعی تهیه کرده و هزینه آن را تقسیم کنید. این یکی از گزینه‌های مناسبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه نحوه استفاده از این کارت در خرید دیجیتالی را شرح می‌دهیم.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن

 

باید بدانید بعد از خرید گیفت کارت پلی‌استیشن می‌توانید وارد اکانت پلی‌استیشن خود شده و از قسمت داشبورد گزینه redeem codes را انتخاب کنید. با انتخاب این مورد پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید کد 12 رقمی را در آن وارد کرده و continue را بزنید. با انجام این عملیات اکانت شما شارژ می‌شود و می‌توانید بازی فیفا 23 یا هر بازی دلخواه دیگری را به راحتی خریداری کنید. قبلا در وبلاگ موبوگیفت آموزش وارد کردن گیفت کارت پلی استیشن قرار داده شده است که میتوانید از آن مطلب استفاده کنید.

 

خرید بازی fifa23 با گیفت کارت ایکس‌باکس

احتمالاً برای شما هم این سؤال پیش‌آمده است که چگونه در ایکس‌باکس بازی بخریم؟ این کنسول یکی از معروف‌ترین وسیله‌های سرگرمی در کل جهان و مخصوصا ایران است، از این‌ رو بیشتر بازی‌ها در این کنسول نیز وجود دارند که فیفا 23 نیز یکی از این موارد است.

برای خرید بازی در کنسول xbox شما ابتدا باید اکانت ایکس باکس خود را شارژ کنید. ابتدا به فروشگاه ماکروسافت مراجعه کنید و قیمت بازی مورد نظر خود را مشاهده کنید. به عنوان مثال شما قصد خرید بازی فیفا 23 به قیمت 60 دلار دارید ، پس باید گیفت کارت 60 دلاری ایکس باکس تهیه کنید. پس از تهیه گیفت کارت ایکس باکس، کد 25 رقمی به شما تحویل داده می شود. اکنون می بایست با این کد اکانت ایکس باکس خود را شارژ کنید. آموزش شارژ اکانت xbox در این مطلب آمده است. پس از شارژ اکانت مجددا به فروشگاه ماکروسافت مراجعه کنید و روی دکمه خرید بازی بزنید. بازی بروی اکانت شما خریداری می شود.

سخن پایانی

در این مقاله با بازی فیفا 23 و چگونگی خرید این بازی در کنسول‌های بازی مختلف مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس آشنا شدید. شما می‌توانید با خرید کارت هدیه از فروشگاهی معتبر، اقدام به خرید بازی‌های موردعلاقه خود کنید. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش انواع گیفت‌کارت‌ها، فروشگاه موبوگیفت است. این فروشگاه از سال 1394 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده بود. بعد از گذشت 7 سال گام‌های بزرگ‌تری در این زمینه برداشته و انواع کارت‌های موردنیاز برای مارکت‌های مختلف را به محصولات فروشگاه خود افزود.

این فروشگاه یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌ها در این زمینه است که در مدت فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. همچنین برای اینکه بتواند رضایت کاربران بیشتری را به دست آورد بخش‌های مختلفی مانند سیستم امتیازدهی، بخش کد تخفیف، پنل کاربری حرفه‌ای، ساده‌سازی عملیات خرید و غیره را به سایت خود اضافه کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه با محصولات و گیفت‌کارت‌های موجود در موبوگیفت آشنا شده و موارد دلخواه خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی خرید و نحوه استفاده از گیفت‌کارت‌ها با ما تماس بگیرید یا در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

پشتیبانی تلفنی رایگان