چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم ؟

امروزه محصولات شرکت اپل به دلیل کیفیت بالا و خدماتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. حتی می‌توان گفت سهم بزرگی از بازار محصولات دیجیتالی و الکترونیکی ایران را نیز از آن خود کرده‌اند. محصولات این برند مانند گوشی و آیپد دارای سیستم عامل ios بوده و نحوه دانلود و نصب برنامه آن متفاوت از سایر گوشی‌ها است. شما برای نصب برنامه‌ای بر روی گوشی خود می‌بایستی ابتدا به اپ استور مراجعه کرده و پس از جستجو برنامه موردنظر خود را دانلود و نصب کنید. در این مواقع ممکن است با برنامه‌های پولی و درون برنامه‌ای مواجه شوید که تنها راه استفاده از آن‌ها گیفت کارت اپل است.

اگر شما هم به دنبال خرید برنامه پولی از اپ استور هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد چگونگی خرید و انواع گیفت کارت‌های اپل ارائه می‌شود که می‌تواند برای شما مفید واقع شود، پس با ما همراه باشید.

اپ استور

گیفت کارت اپل چیست ؟

بهتر است پیش از اینکه به توضیح نحوه خرید برنامه پولی از اپ استور بپردازیم، گیفت کارت را مورد بررسی قرار دهیم. گیفت کارت اپل در واقع یک کد 16 رقمی است که با خرید آن می‌توان حساب کاربری اپل (اپل ایدی) خود را شارژ کرده و سپس اقدام به خرید محصول کنید. گیفت کارت‌ها در رنج قیمت مختلفی یافت شده و از ارزهای رایج کشورهای مختلف پشتیبانی می‌کنند. به عبارتی می‌توان گفت شرکت اپل راه‌های مختلفی برای خرید محصولات و برنامه‌های خود در نظر گرفته است. برای برخی از کشورها همانند ایران که امکان دسترسی به مستر کارت و غیره وجود ندارد، خرید گیفت کارت اپل بهترین گزینه است.

از گیفت کارت‌ها می‌توان برای خرید درون برنامه‌های موجود در app store، دانلود و خرید برنامه پولی، خرید از آیتونز و غیره استفاده کرد. شما نیز می‌توانید با توجه به نیاز خود، گیفت کارت موردنیازتان را خریداری کرده و استفاده کنید.

به عوان مثال ؛ اگر برای خرید اشتراک یک برنامه احتیاج به 10 دلار دارید ، ایتدا گیفت کارت 10 دلاری آیتونز اپل خرید میکنید و کد 16 رقمی گیفت کارتی که تحویل میگیرید را در اپل ایدی خود وارد میکنید، اپل آی دی شما 10 دلار شارژ میشود ، سپس به برنامه مورد نظر می روید و روی خرید اشتراک 10 دلاری آن کلیک میکنید ، خرید انجام می شود و هزینه آن از شارژ اپل ایدی شما کسر می شود. به همین سادگی خرید شما انجام می شود.

نحوه استفاده از گیفت کارت‌ها

 

 

  • شما بعد از خرید و تهیه گیفت کارت آیتونز و اپ استور چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت مجازی، کد 16 رقمی دریافت خواهید کرد.
  • بعد از این مرحله وارد برنامه App Store شده و روی پروفایل خود در قسمت بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.
  • سپس گزینه Redeem Giftcard or code را انتخاب کنید.
  • گزینه Enter Code Manually را انتخاب کنید و کد 16 رقمی خود را به صورت دستی وارد کرده و سپس مجددا بر روی redeem ضربه بزنید.
  • در این مرحله پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن این عملیات دریافت خواهید کرد.
  • این عملیات توسط کامپیوتر نیز قابل انجام است؛ اما برخی از مراحل آن با مراحل گوشی متفاوت خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله با انواع گیفت کارت اپل آشنا شده و نحوه استفاده از آن‌ها را برای انجام امورات مختلف مانند خرید فروشگاهی، شارژ حساب آیتونز، خرید برنامه پولی و خرید از اپ استور به شما توضیح دادیم. شما می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت اپل مورد نظر خود از سایت و فروشگاهی مطمئن مانند موبوگیفت کنید. به راحتی می توانید با پرداخت هزینه ریالی، از تمام امکانات دلاری موجود در گوشی آیفون خود استفاده کنید

موبوگیفت فروشگاهی مطمئن و معتبر در زمینه فروش انواع گیفت کارت‌ها است. این فروشگاه اینترنتی فعالیت رسمی خود را از سال 1394 آغاز کزده است و در این مدت موفق به کسب رضایت مشتریان بسیاری شده است. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت موبوگیفت از خدمات گسترده این فروشگاه آگاه شده و سپس محصول موردنظر خود را با خیالی آسوده خریداری نمایید.

سوالات و تجربیات خود را در پایین همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

پشتیبانی تلفنی رایگان